dijous, 22 de maig del 2014

Wednesday, 21st May 2014

Visita a Munic

Ahir em vaig despertar a les 6:30, com cada dia. Vaig esmorzar molt, i cada dia no tinc gana a l'hora de menjar. Vam estar fent classe fins a les 12, i despres vam anar a menjar a la cantina. Ahir nomes teniem 24 minuts per menjar, el tren sortia a les 12:24. Vam arribar a l'estacio un minut desprès de que marxès el tren. Vam poder agafar un altre tren. Ahir feia molta calor, i no es podia ni respirar gairebé de la calor. 

Quan vam arribar a Munich, vaig mirar en totes direccions i em va semblar impressionant. Munich es una ciutat molt bonica. Vam passejar una estona per Munich i vaig fer moltes fotos. Vam pujar a dalt de  l'ajuntament, des d'allà, es podia veure gran part de Munich, i vaig omplir la camara amb aquelles fotos tan boniques.

Mes tard vam tornar a l'estació per toranar a Bobingen. Dins del tren ho vaig passar molt malament per la calor, i perquè el tren anava ple de gent.

Quan vam tornar a casa, era bastant tard i no vam anar a jugar amb els amics.

Ahir em vaig anar a dormir a les 11 de la nit, perque havia d'estudiar el powerpoint que no em sabia del tot.


Visit to Munich

Yesterday..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada